Cat for Cash Episode 6
Lynx and Leo argue over who should go to Korat to pay respects to their mother, Je Meow. Neither is willing to back down. In the end, Lynx travels with Tiger, while Leo stays behind to look after the café. During the trip, Lynx and Tiger also begin completing their mother’s unfinished journey to find the nine cats.