Cat for Cash Episode 7
After completing the cat-finding mission, Lynx and Tiger return to the café only to discover it has been vandalized. The trouble stems from people Leo had offended in the past. As tensions rise, the two brothers end up in a fierce argument over the long-hidden secret about their father.