Cat for Cash Episode 1
Debt collector Tiger is sent to a cat café to recover unpaid dues, where he unexpectedly forms a subtle bond with the gentle owner, Je Meow. As Je Meow struggles to keep the café afloat and hopes to reconcile with her estranged son, Lynx, she suddenly falls ill.