Cat for Cash Episode 5
When his half-brother Leo suddenly appears, the subtle, flirtatious routine between Lynx and Tiger turns into an awkward three-person cohabitation. Acting as the mediator between the brothers, Tiger tries to ease the tension only to be caught off guard when Leo openly confesses his feelings for him. Meanwhile, the emotional knots Lynx has long suppressed finally erupt.