Cat for Cash Episode 2
As the café reopens, Lynx steps in as the new manager—only to discover that running the place is far harder than expected, throwing the cats into total chaos. Just in time, Tiger, who can understand cat language, quietly comes to the rescue, guiding Lynx behind the scenes. As they work together, their relationship begins to subtly change.