Cat for Cash Episode 8
Lynx and Tiger’s secret relationship is accidentally exposed by Leo, who surprisingly gives them his full support. To help revive the café’s business, the three of them start producing short videos for promotion. Unexpectedly, the hashtag #TigerLynx goes viral online.