Cat for Cash Episode 3
After a series of cat protests and a missing-cat incident, Lynx agrees to let Tiger help run the café. Just then, John Wick the cat suddenly falls ill and is taken to see Dr. Pom. Seeing the close interaction between Lynx and Dr. Pom, Tiger can’t help but feel a sense of loss.