Candy
Nuannuan—the girl she once left behind in her youth—reenters her life as an assistant. Under the pressure of fame and public scrutiny, the two escape the city to join a rural reality show. Meanwhile, veteran manager Si Han and superstar Jiang Wan are locked in a fierce game of love and power, entangled in workplace rivalry and unresolved past feelings. Between tenderness and cruelty, sincerity and calculation, two GL love stories unfold against the unforgiving reality of the entertainment industry.