Nuannuan moves into Lin Can's villa as her assistant and is forced to care for a 'drunk' Lin Can. At an ad shoot, rival Jiang Wan provokes Lin Can, while agent Si Han handles the situation. Jiang Wan threatens Si Han's career, demanding to co-star in a rural reality show. To protect Nuannuan, Lin Can decides to bring her along on the show to escape the turmoil.