Lin Can and Nuannuan arrive in the countryside, followed by Jiang Wan and Si Han. The rural life offers Lin Can a temporary respite, but Nuannuan's aunt arrives, pressuring her into an arranged marriage and demanding money. Lin Can fiercely defends Nuannuan, deepening their bond. Work on the program brings the four of them together unexpectedly, and Lin Can decides to confront Shen Hao head-on and accept the impending press conference challenge.