Shen Hao, in his delusion, tries to force a 'wedding.' During the struggle, Lin Can is seriously injured saving Nuannuan. Police arrive and arrest Shen Hao. Months later, Lin Can and Nuannuan return to a peaceful rural life, receiving their families' blessings. Jiang Wan wakes up but has temporary amnesia, specifically forgetting Si Han. Si Han chooses to reintroduce herself as a 'new friend,' carrying the token of their past love, and starts anew with Jiang Wan.