Top star Lin Can, embroiled in scandals involving tax evasion and role-snatching, ducks into an alley while fleeing the media. She accidentally bumps into Wen Nuannuan, a childhood friend hiding from her landlord in a mascot costume. Nuannuan doesn't recognize her, but Lin Can insists on revealing her own identity. To help Lin Can escape, Nuanmuan hides her in her own home and deals with the demanding landlord. Lin Can secretly manipulates the situation, getting Nuannuan 'accidentally' hired as her assistant, intertwining their destinies once more.