Lin Can's assets are frozen by her company, forcing her to move into Nuannuan's small apartment. Shen Hao threatens Lin Can with her dark past. Meanwhile, Shen Hao transfers Si Han to manage Jiang Wan, who uses the opportunity to rekindle their entanglement. A flashback reveals they were once lovers, but broke up due to pressure from Jiang Wan's family. Shen Hao begins weaving a larger web of schemes.