The Boy Next World My Destiny
Fuu Yotsuba, a college student with zero dating experience, lives an ordinary campus life until one day, the popular senior Sara Kogami suddenly appears and declares himself to be Fuu’s lover from a parallel world. Caught off guard by a confession from someone he has barely spoken to yet who knows everything about him, Fuu gradually finds himself drawn to Sara’s gentle but unwavering gaze. However, a cruel question lingers in his heart: will Sara truly fall in love with this version of him? As love from two worlds begins to overlap, can a romance that transcends time and space find its true destination?