The Boy Next World My Destiny Episode 9
With a heavy heart, Fuu says goodbye to the amnesiac Sara. Miraculously, his desperate call echoes across dimensions, reaching Sara in another timeline. As long-buried secrets begin to surface, can their fate be rewritten across parallel worlds?