The Boy Next World My Destiny Episode 1
Ordinary college student Fuu Yotsuba has a day where everything goes wrong. That night, when he returns home, popular senior Sara Kogami suddenly appears and boldly declares, “we’re lovers.”. A life-turning encounter that shatters Fuu's everyday routine begins.