The Boy Next World My Destiny Episode 5
Fuu falls ill with a cold, and Sara stays by his side as they spend the night together. But when Sara wakes up, the person beside him is a completely unfamiliar “Fuu.” As the parallel worlds begin to spiral out of control, how will their relationship change?