The Boy Next World My Destiny Episode 8
After a sudden accident, Sara loses all memories of Fuu, treating him like a complete stranger. Devastated, Fuu is consumed by guilt and regret. As if that weren’t enough, Sara’s mother arrives with his fiancée, pushing their parallel-world romance into an even harsher trial.