The Boy Next World My Destiny Special Episode 1
This is a story set in another parallel world. Since high school, Fuu has secretly loved Sara but never found the courage to confess. When a rare opportunity arises, Fuu joins a student council camp and finally crosses paths with Sara. Will this unspoken crush become the turning point that rewrites their fate?