The Journey to Killing You Episode 1
After a violent incident, acting boss Kiriei advises Kataoka to lay low, arranging a hot spring trip and assigning loyal Odajima to accompany him. But this journey unveils more than their twisted fate—Odajima carries Kiriei’s ruthless order to kill.