The Journey to Killing You Episode 2
Odajima's closest brother, Asahi, was killed in a gunfight, and Odajima believes Kataoka is deeply tied to that death. Haunted by Asahi’s final words, Odajima leads Kataoka to a remote island where the mystery draws closer.