The Journey to Killing You Episode 3
Kataoka and Odajima take a ferry to a remote island that is the hometown of Odajima’s late friend Asahi. At Asahi’s grave, Kataoka is shaken, realizing he may be connected to his death. As Odajima opens up about his tragic past, the bond between them grows increasingly intimate. Meanwhile, Kiriei grows impatient that Odajima has yet to carry out the kill.