The Journey to Killing You Episode 5
Just as the new gang successor is about to be announced, a hitman suddenly appears and opens fire on Kataoka. In the chaos, Odajima throws himself forward to shield him, but to his shock, Kataoka turns around to protect Odajima instead — taking the bullet himself rather than let his beloved be hurt. As Kataoka collapses and loses consciousness, he kisses Odajima, sealing their bond in that fleeting, heartbreaking moment.