The Journey to Killing You Episode 6 (Finale)
Kataoka’s surgery is a success, and Odajima decides to leave the organization for good. Carrying both evidence and money, he returns to the estate to confess everything to Kirii. Yet, torn between his growing feelings for Kataoka and his long-held vow to avenge Asahi, Odajima finds himself caught in a painful dilemma. As their journey nears its end, what choice will Odajima make?