The Journey to Killing You Episode 4
On their way back from the island, Kataoka jokingly suggests marriage, leaving Odajima flustered. But soon after disembarking, Kataoka is suddenly stabbed by a stranger and rushed to the hospital. As Odajima struggles between Kataoka’s teasing affection and Kirii’s command to kill him, news arrives that Kirii’s father, the gang’s leader, has passed away. The two return for the funeral, where all the syndicate’s executives gather, and the name of the new successor is about to be revealed.