When Pan learns that Tai, the lead producer of TTV TV Station, will be visiting the set of the series, he decides to go out of his way and do everything he can to present a picture-perfect image of himself, all in the hopes of having a chance to be signed by TTV and becoming a mega star. However, as they are filming for the series, Nott inadvertently uploads a live video of him and Pan playing intimately with each other, a move that immediately causes an uproar on the internet, and consequently alters the relationship between the two.