As a result of Pla and Toon's misdoings, cracks gradually begin to appear between Gus and Bew and the two ultimately go on to encounter the biggest crisis of their acting careers! News spread about Gus's alleged involvement in a drug party while Bew's intimate videos are suddenly exposed all over the internet. And so, who's the mastermind behind all of this?