Pan discovers that the various dinners he attended in the past were in fact a means for his agent to secretly make money off him. Thus, Pan bravely goes on air and starts a live broadcast to expose the truth once and for all. And while justice is ultimately served, is there any way that Pan can repair his broken relationship with Nott?