Upon being left with the shocking revelation that the two actors signed by TTV are Nott and his fellow junior, Pharaoh and not him, Pan is filled with a sudden gush of rage and sadness and feels thoroughly betrayed. Desperate, Pan goes on a path of absolute destruction and does something that no one saw coming.