Blued’s original web series of the year. With a total of 7 episodes, Honey Sir is a brand new rom-com series brought to you by the creators of Mr. X and I. The plot is based on the 7 real-life Chinese gay love stories; from a secret crush to puppy love, coming out to starting a family, the show promises to deliver non-stop laughter and tears. Featuring 7 pairs of gorgeous men, the series has the potential of becoming a modern Chinese BL classic.