“Long distance relationships aren’t for everyone. Love is not about biting off more than you can chew. It’s about finding what’s best for yourself.” Will our love be defeated by the long distance? Must love fade over time? Zi-sen left Lin-min to work; one lives in Beijing and the other in Nanjing. Their love breathes through their phones. With their care for each other fading every day, how is this relationship to survive?