“A lonely person in our world may feel that the earth has stopped spinning. But love is something that pumps through our veins and never disappears.” He remembers every moment of their time together. How they hugged as they played the guitar; how they had loads of fun as they folded the clothes. But everything about Zhang Jia-hang is fading away from Yang Yi-yi. Today, Yi-yi decides to mount his motorbike and ride through that long, long tunnel.