Phu is secretly in love with his friend Tawan, but Tawan starts to flirt with Phu first and even invites Phu to his house. Tawan suddenly visits Phu and crashes on Phu's bed as soos as he enters Phu's room. As Phu pulls him up, they fall on the floor together. Can Phu take the chance and show his love?