“Some sparks, spark at the very moment of encountering. It is then verified through a series of tiny details, until it lights up in each other’s eyes.” Lin-min is a rookie in his department. He is the adorkable kind who can’t help himself from making little mistakes. Thankfully, the devil-like manager always manages to come to his rescue. As diabolical as he may seem, he sure has a pair of broad shoulders--- something that Lin finds irresistible.