“Anywhere is home when I’m with you.” Zhuo-fei and Wang-kai are a bear couple who are out in the open, happy, and blessed by their families. One day, they are asked to take care of their niece. Two men and a kid, a situation that brings them to consider the meaning of ‘starting a family’.