Why do two people need someone else’s consent to love each other?” Chinese net celebrities Tu-do-Chun-yi-lang and Jun-yuan-bai are a pair of gay lovers who are planning to come out to their families. Their plans seem just a little away with the fairies; can their dreams of becoming ‘a family’ come true?