School Trip: Joined a Group I’m Not Close to
High schooler Asahi Hioki finds himself alone during a school trip, until he's unexpectedly placed in a group with the school's elite—known as the ''Four Heavenly Kings.'' Awkward moments soon turn into undeniable sparks when Tsukasa Watarai, the most popular and charming boy in school, starts showing him an intense kind of affection. For Asahi, who knows nothing about love, this trip becomes an unforgettable journey of discovery as jealousy, confusion, and first love collide in a heart-pounding teenage romance.