The second-year high school trip is about to begin, and the teacher announces that students must form groups of three to five. Without a single friend, Hioki Asahi has no idea what to do until Hotta approaches and invites him to join his group. The other members are Watarai, Morisaki, and Nakazato; handsome, popular boys known as the “Four Heavenly Kings.” A few days later, the trip begins. Being in the same group as the school’s top heartthrobs makes Hioki nervous, and sitting next to the most popular one, Watarai, makes his heart race even faster.