On the second day of the school trip, inside the haunted house, Watarai gently tells Hioki, “If you’re scared, you can hold my hand.” Later, on the merry-go-round, he points his phone at him and says, “I only want a photo with you.” Unable to hold back, Hioki asks, “What is it that you like about me?” That night, at the hotel, their five-person room turns out to have only four beds — leaving Hioki and Watarai no choice but to share one.