To get out of some drama, medical student Mind claims to be the 'boyfriend' of engineering senior Night. Unexpectedly, this ends up coming true. Meanwhile, more drama comes from the one night stand between intern Kan and engineering student Per, as well as childhood friends Turn and Klah. Three groups of students in science, seniors versus juniors, who will win whose heart?