Knight and Mild share sweet moments while hiking, their relationship growing closer to becoming a proper relationship. Meanwhile, despite their previous fights, Per boldly confesses his feelings, leaving Kan no choice but to admit they are dating. Even with their fighting, they still can't hide their deep affection.