Knight learns about Mild’s past romance and decides to clarify their relationship. Encouraged by friends, Mild takes the initiative to ask, and their 'fake boyfriend' dynamic begins to shift. Meanwhile, Per agrees to help with Kan’s play, and their off-stage relationship subtly changes too.