Seeing Kan and Per fall in love, Kan’s parents warmly accept their son’s choice. However, Per’s mother remains doubtful, forcing Per to speak from the heart and finally gain her blessing. Just as everything seems to fall into place, Kan faces 3 years of conscription. Meanwhile, Mild pursues his dream of becoming a doctor, but will his relationship with Knight reach a happy ending?