The relationship between Knight and Mild heats up, while Tum and Klah grow increasingly close. Meanwhile, Per continues his bold pursuit of Kan. At the same time, Mild plans a gathering and invites friends over, but the originally joyful party takes an unexpected turn with a sudden argument.