10 Things I Want to Do Before I Turn 40
Tojo Suzume, an office worker who is about to turn 40, lives a routine life. One day, he makes a list of '10 things he wants to accomplish before he turns 40' which is accidentally discovered by his handsome subordinate Tanaka Keishi, who is ten years younger than him. At Keishi's suggestion, they decide to fulfill the list together, and gradually develop a special bond that transcends age.