Depth of Field
Hayakawa Shuichiro has always loved music and never felt like he fit in with his surroundings. He meets Konno Ryohei, who has a reputation of being unapproachable and scary, on the roof of his school, but he gets a different impression of him. To Hayakawa, Konno seems very happy and interested in photography. As they get closer, they learn to open up and the first sparks of love take hold.