Depth of Field Episode 2
Hayakawa always suppresses his emotions because of past trauma. Konno notices this and invites him to relax at home. The interaction between the two gradually heats up, but when Konno shows concern, Hayakawa's emotions explode. Suddenly, the atmosphere between the two changes.