Ossan's Love 2016 SP
Soichi Haruta, an office worker who is in his 30s and lonely, accidentally receives a love confession from his boss Musashi Kurosawa. While dealing with the revelation, he also finds out that his junior coworker Yukiya Hasegawa is also interested in him! A fierce love competition is breaking out in the office!
☆The special episode from the first season of 'Ossan's Love' featuring Motoki Ochiai chasing after love.