Depth of Field Episode 5
Hayakawa Shuichiro has always loved music and never felt like he fit in with his surroundings. He meets Konno Ryohei, who has a reputation of being unapproachable and scary, on the roof of his school, but he gets a different impression of him. To Hayakawa, Konno seems very happy and interested in photography. As they get closer, they learn to open up and the special feelings take hold.