Fight For You
It is said that 'All-Service House' accepts any task, whether its walking dogs, finding cats, or... even stabbing people. Da Hei reluctantly takes on these odd jobs to earn medical funds, unaware that his roommate Xiao Bai is secretly an operative sent by the intelligence agency to take them down.